Online Kaligrafija



Web dizajneri, programeri, pametnjakovici, napravili su
uzivantski mikro sajt na kome, uz pesmu Soy Tu Aire (Ja sam tvoj vazduh) spanskog dueta
Labuat imate prostor za kaligrafsko baskarenje. I to ne neograniceno, nego pametno vodjeno tokom pesme, njegovim ups&downs, highs&lows. Pravite dinamicki paralelnu slikanu kompoziciju, nekim crnim kaligrafskim brush-om, programiranim tako da, cini mi se, niko ne moze da napravi nista manje od prelepog.

Kada se pesma zavrsi mozete i pogledati kako vas je muzika nosila, jer se svaki klip snima, videcete malu crvenu tacku koja trepce u gornjem levom uglu. Prepustite se ultimativnom kaligrafskom uzitku. Da vas navabim da posetite ovu stranu, evo nekoliko mojih print screenova, da vidite kak je krasno.





1 comment:

  1. Ovo je prelepo ♥
    mada sam vecito kaskala :)

    podsetilo me je na http://www.jacksonpollock.org/

    ReplyDelete