RymanEco




Monotajpov type director Dan Rhatigan je sa londonskom reklamnom agencijom Grey radio na kreiranju tipografskog pisma koje je postalo najlepsi eko font.





Projektovan je tako da njegovi oblici u stampi daju iluziju punih slovnih oblika iako su sacinjeni iz linija. Takva struktura slova stedi potrosnju tonera stampaca a time se pravi manje plasticnih kutija za samo mastilo, plasticnih kesa u koje se one pakuju a redukuje se i transport. Font se zove Ryman Eco i ime je dobio po sponzoru projekta, marki i prodavnici kancelarijske opreme, pa i stampaca i tonera.





Ovakav doprinos nece napraviti revolucionarnu promenu ali je lep komadic potencijalne slagalice koja govori o brizljivom zivljenju u svetu koji volimo. Ostaje da se font koristi i testira, te da se proceni koliko je citak na velicinama kojima se kucaju standardni dokumeti.







OVDE pronadjite jos ponesto o procesu rada na projektu.


Uz to, evo i price o tipo tetovazama kojim su prekrivene ruke Dana Rhatigana.




No comments:

Post a Comment